24 mei 2012

Mijn eerste post! - my first post!

Waarom die catch22?
In mijn leven ben ik nummer 22 als mijn geluksnummer gaan beschouwen. Ik ben op de 22e geboren, ontmoette en trouwde de liefde van mijn leven op de 22e, m’n eerste kind was nb uitgerekend (maar niet op die datum geboren…) op de 22e en nu heb deze ‘afwijking’ ontwikkeld met betrekking tot nummer 22. Ik noem maar een voorbeeld: elke keer als ik een auto zie rijden met 22 in de nummerplaat mag ik een wens doen van mezelf…
Ik maak foto’s van 22-jes die ik tegenkom in het dagelijkse leven en een paar jaar geleden maakte ik deze collage van 22 van de foto’s …

Why this ‘catch22’?
In my life I started considering number 22 as my luckynumber. I was born on the 22nd, I met and married the love of my life on the 22nd, I expected my first child on the 22nd (but she decided otherwise..) and I have developed this deviation concerning nummer 22. Just an example: every time I see a license plate on a car with 22 in it, I allow myself to make a wish…
I take pictures of all the 22’s I see around me and a few years ago I made this collage of 22 of them…


3 opmerkingen:

  1. Yess Catch22 is van start!
    Super veel succes en ik ga je missen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste stap is gezet! Er zullen er nog 22 én meer volgen.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great introduction!

    BeantwoordenVerwijderen