23 juni 2012

Partytime!

Een weekje vol festiviteiten was het! Dochter geslaagd voor d'r eindexamen, manlief jarig: reden genoeg dus voor 'n feestje.
Bovendien moest ik voor de online cursus Blogging your way van Decor8 deze week huiswerk maken en ik koos ervoor een 'post' te maken in de vorm van een lijstje...(Ik ben dol op lijstjes en maak ze altijd en overal, tientallen tegelijk!) Dit keer een lijstje met party-ideeën of hoe je een feestje op een snelle manier net een beetje meer bijzonder kunt maken. Ik haalde m'n inspiratie voor de uitnoding uit de Nederlandse vlag die natuurlijk wapperde toen het goede nieuws van het slagen binnenkwam. Het plaatje van de uitnodiging die ik verstuurde, paste ik op wel 9 manieren toe...et voila:  een lijstje. Eg leuk effect en nog leukere reacties van je gasten!



 1. the invitation
2. little flags on a pole in the garden
3. welcome at the front door
4. as a place-mat, attached with washi-tape on the tablecloth
5. labels to decorate a little vase with flowers
6. labels on the bottles of wine
7. bunting in the bushes
8. small labels on the stem of the glasses
9. cocktail sticks

A week full of festivities! My daughter graduated from school, husband had his birthday: reason enough to celebrate and throw a party! 
Above all I had to do some homework this week for my online course Blogging you way of Decor8 and I choose to make a little list (I love lists, I make and use them all the time, hundreds of them lying around.) of how to personalize your party in a quick and easy way. Inspirated by the Dutch flag that we wave when someone graduates I made an invitation. I thought up 9 crafts to make with it... et voila: my list! Fun to do and even better when your guests compliment you..;-)!


1 opmerking:

  1. Bij jou schijnt altijd de zon, lijkt ´t!;-)
    Ik vind je dingetje wat in de http balk verschijnt super profi! (heeft vast een naam, dat weet jij gelukkig allemaal)
    lfs,e

    BeantwoordenVerwijderen