16 april 2013

Happy swapping!


Janina van Elke Dag Zaterdag schreef een stukje op haar blog over magneetjes maken èn ruilen. Daar had ik wel oren naar. 

Ik maak zelf magneethuisjes van restjes stof en stelde voor die te ruilen en stuurde ze op. Vandaag viel haar brief in de bus. Alleen het pakje op zich is al een feestje! De magneetjes zijn prachtig en komen goed van pas voor alle lijstjes op de ijskast! 

Dank je wel Janina! 

We lezen vast binnenkort bij jou weer welke goeie deals je allemaal gedaan hebt. 

Vroeger leerde ik: ” van ruilen komt huilen…” die gaat hier zeker niet op, dit was echt Happy Swapping!





Janina of the blog Elke Dag Zaterdag wrote a post on making and swapping little magnets. That 
got my interest...! I make small magnetic houses of fabric leftovers myself and suggested to send those to her. Today her letter arrived. The little package looked very cheerful. The magnets she made are beautiful and come in handy for all the to-do-lists on the fridge. 
Thank you so much Janina! We’ll probably read soon on your blog what other good deals you made. Happy Swapping!

4 opmerkingen:

  1. Sinds ik blog heb ik al heel wat geruild, en inderdaad...nog nooit gehuild! Wat een leuk berichtje heb je geschreven! En jouw huisjes...je weet het, ik vind ze super! En zodra alle ruilmagneten in mijn brievenbusje liggen dan zal ik er eens een leuk berichtje op mijn blog over schrijven.
    Groetjes,
    Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ruilen.... klopt... ik lees ook de blog van Janina.... en ook de jouwe.... en amuseer mij altijd tijdens het lezen...
    Ik had ook mee moeten doen.

    groetjes Linda kruijer
    studiokeesengrietje@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gezellige magneetjes, leuk geruild!

    BeantwoordenVerwijderen