15 juli 2013

Everything that flowers can stay...for a while

Wat een heerlijk begin van de nieuwe week met die mooie weers-vooruitzichten! De schoolvakanties zijn begonnen voor de kids en ze zijn zelf op pad, manlief en ik hebben het rijk alleen, nieuwe fase!
Ik wil nog even de mooie organische vormen laten zien van die gekke plant die zomaar ergens in de tuin opdook. Hij heeft grote, zachte bladeren die aan de steel uitwaaieren in een soort kronkels, heel apart. Inmiddels is-ie hoger dan ikzelf en aan de lange pierlala bloeien gele bloempjes. Geen idee van de soort of naam, maar elk soort onkruid wat bloeit, mag blijven denk ik altijd maar…daarna moet-ie er waarschijnlijk aan geloven.


Such a great start of the week with this lovely weather and similar predictions! The schoolholidays have started for our kids and they are both gone, so we have the house to ourselves, that’s sort of new…! 
I’d like to show the beautiful, organic forms of the plant that randomly grows in my garden. The plant has large, soft leaves which grow into waves at the stem, very odd. It’s height has reached above my head and at the top is has yellow flowers. No idea what the name is… but any weed that flowers can stay for a while, -in my opinion- once it’s over, it probably has to go..
  
Die mooie kronkels brachten me op het idee van de vorm van de theelichtjes die ik maakte voor de Da Wanda Competitie, je kunt nog tot en met donderdag je stem uitbrengen, waarmee je ook nog 'ns kans maakt op een cadeaubon!


The wavy forms gave me the inspiration for the teacandles I made for the Da Wanda Competition. You can still vote for me, until coming Thursday!

3 opmerkingen:

  1. My hubby is the same, everything with flowers stay in the garden!!! Even if, most of the time, they are weeds!!!! :D Have a lovely day x

    BeantwoordenVerwijderen