2 juni 2014

Instaswap Summeredition #2014 | BE AWESOME TODAY give-away

Dit weekend was het weekend voor de 'instaswap summeredition 2014'. Lynda van lyndahome organiseerde al eens eerder een ruil onder instagrammers. Het succes van die ruilactie werd nog een keer herhaald en bijna twee keer zoveel mensen deden nu mee. Meer lees je erover op het speciale blog.
Tijdens de eerste keer was ik nog niet zo bezig met Instagram, nu wel. Dus deed ik ook graag mee.
Was is het idee? Je verzorgt een pakje voor iemand, in de meeste gevallen iemand die je helemaal niet kent, gevuld met kleine cadeautjes, gekocht of zelfgemaakt. Tijdens de aanlooptijd zie je allerlei ‘sneakpeeks’ op IG voorbij komen en je wordt steeds nieuwsgieriger!
Mijn envelop viel al zaterdag in de bus, maar ik wachtte tot vandaag met openmaken. Een vrolijk pakje kreeg ik met veel labeltjes, een zelfgemaakt receptenboekje en een zomerse lampion. Hartstikke leuk, dank je wel Inge!
Ik op mijn beurt maakte een pakje voor Marina - ik ontmoette haar een aantal keer tijdens Meet the Blogger evenementen – en wist welk gezicht bij de naam hoorde, speurde een beetje naar haar smaak en voorkeuren en bedacht een hele waslijst aan dingen die ik kon maken.
Ik ging aan de slag, was ambitieus en wilde (natuurlijk) het meeste zelf maken.  Omdat ik wel binnen de tijd moest blijven – maar goed ook.! – werden het een 3-tal dingen, aangevuld met wat kleine grapjes.

#1 een armband, gemaakt van canvas en knopen met een randje omhaakt in stoere kleuren
#2 een persoonlijk note-book geborduurd met een tekst
#3 een letterslinger met de quote ‘be awesome today’.
Dat laatste, dat woord ‘awesome’ werd m’n rode draad, zo’n fijn woord is dat! Het pakje is onderweg, ik ben zo benieuwd wat ze ervan vindt!

This weekend was the deadline for the Instagram Swap Summeredition 2014, a swap among instagrammers organized by Lynda.
The idea is to fill a present with little gifts, handmade or bought, to send to a person you –most likely- don’t know. In return you receive a gift yourself. Today I opened my own package from …filled with lovely labels, a homemade recipe-book and a lampion. So very nice, thank you so much Inge!
I myself made a gift for Marina, whom I have met during Meet the Blogger events, so I could put a face to a name, which was nice.
What I made?  a bracelet with buttons, a notebook embroidered with a personal text and a quote to hang on the wall. I hope she likes it!

Give-away: a DIY quote to put on your wall


De letters voor de slinger sneed ik uit met de ScanNcut. Dat gaat lekker snel en ik heb nu twee extra DIY-setjes voor zo’n slinger om weg te geven. Je krijgt de letters (ca 3 cm hoog) en een stukje fluodraad, je hoeft ze alleen nog zelf even aan elkaar te rijgen J
HEBBEN? Laat een kort berichtje achter en ik zal ze onder de inzenders verloten op zaterdag 7 juni as.

(sorry, only for Dutch readers…)

5 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om te winnen natuurlijk.
    Iedereen kan wel wat ''Awesome'' gebruiken.
    Fijne maandag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer mooi gemaakt zeg! Wauw!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk inititief hè? De instaswap :-)
    Ik heb er ook met veel plezier aan mee gedaan!
    Wat maakte en kreeg je fijne spulletjes zeg.
    Die slinger is geweldig, ik doe dan ook graag mee om er eentje te winnen!
    Fijn weekend alvast, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen