10 maart 2013

Wall art - art wall


Op een klein stukje muur in de slaapkamer maakte ik dit weekend een echte ‘art collage’.
Ik ben gek op collages, dat weet je…
Dus niet meer dat ene schilderij op de traditionele manier aan de muur, maar een combinatie gemaakt van allerlei stukjes ‘kunst’, het meeste ‘homemade’: door manlief, kinders en mijzelf, sommige dingen herken je misschien wel van deze post en deze.
Net als bij een echte collage heb ik eerst even alles plat op de vloer gerangschikt totdat ik een mooie samenstelling had. Toen  uitgerekend waar de spijkertjes moesten komen, ophangen en klaar!
Zo’n mooi uitzicht heb ik nu, ik raak niet uitgekeken! Wat vind je van zo'n collage aan de muur?


On a small wall between the windows in the bedroom I made a real ‘art collage’ this weekend. For you didn’t know yet: I love collages!
No longer following the traditional way of hanging just one painting on the wall, but composing a smart combination of several pieces of ‘art’, most of it ‘homemade’: by husband, kids and myself. Some you might even recognize from this and this post.
I arranged everything lying on the floor so to decide where to put the nails in the wall. 
I have a lovely view now, not boring me for a long time!
What do you think of an art collage on the wall?


8 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat ziet dat er gaaf uit! Kan me wel voorstellen dat je spontaan vrolijk wordt als je hier naar kijkt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI! De combi tussen het warme geel/oker en het zee-mint-celadongroen, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Arda, wat een mooi blog heb je! Ik ga je volgen... :-)
    Erg mooi het kunstige collage boven je prachtige kast!
    Lieve groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen