13 maart 2013

One lucky find!

Ik ben blij! Voor de inrichting van een beursstand binnenkort moest ik vandaag een rondje kringloopwinkelen - geen straf natuurlijk! Behalve een paar hele goeie vondsten voor de stand, zag ik ook deze vaas onder een dikke laag stof in een hoekje staan. Wow, wat een vondst, daar keek ik al een poosje naar uit, ik vond de nieuwe exemplaren, die je wel ziet in de bladen en winkels, nogal prijzig. Wat een bof en mooi is-ie! Vooral toen ik de laag vuiligheid eraf gewassen had. Manlief moest even wennen, hij had voornamelijk associaties met die flessen uit z'n jeugd, in de jaren '70, maar dat kan wel kloppen natuurlijk :-). Nu nog een mooie bloesemtak erin scoren...

 

I'm happy! For the decoration of a fairstand I had to do some shopping in the thriftstores - not a bad job. I found some excellent stuff for the fair, but also this beautiful vase, covered in dust and dirt. Wow, what a lucky find, I had been on the lookout for some time. I love the ones your see in the magazines and shops, but thought them a bit pricey. I felt so lucky when I saw it, it's so pretty, especially with the dirt washed off. Husband has to get used to it, it makes him think of the bottles of his childhood, in the seventies, which is of course possible :-). Now I have to get a very nice blossom branch to go with it...

8 opmerkingen:

  1. WAUW!!!! wat mooi :D da's terecht een schat wat je gevonden hebt. Hij staat ook zo goed op het tafeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vondst! Succes met de inrichting van de beursstand. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie!! Wat een prachtvaas heb je gevonden... Heel erg mooi. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vondst, die van mij heb ik daar ook in gevonden. De ene keer ene mooie tak en de andere keer een mooi bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi! Ik vind de bloementak ook heel erg mooi. Ik zoek zo iets... waar kan ik het kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tak op de foto is nog gewoon een nepperd, gekocht bij het tuincentrum. Straks zet ik er een mooie bloeiende tak in, bv een magnolia, die vind ik erg mooi!

      Verwijderen
  6. Dat is zeker een mooie vaas, kan me goed voorstellen dat je daar blij mee bent. Veel plezier ervan! En succes met de inrichting van de beursstand. Grtz Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en mooi gefotografeerd ook (Iets waar ik nu helemaal op let, want daar wil ik zelf ook wat meer ervaring in krijgen!). Helemaal in, deze vaas, want een vergelijkbare verkopen wij veel bij HKliving! Trinske x

    BeantwoordenVerwijderen