12 oktober 2013

in the winning mood...

In korte tijd was ik maar liefst twee keer de gelukkige bij een verloting!
Bij House of C won ik deze mooie vogelprint van Oelwein. Dank je Christine! Ik ga nog op zoek naar een mooie omlijsting, maar nu eerst maar even met een paar stukjes tape op de muur geplakt. Het kaartje wat erbij zat was minstens zo leuk.
In a short time I was a lucky winner in a lottery twice!
From House of C I won a give-away: a beautiful birdprint from Oelwein. Thank you Christine! I have to find a nice frame yet, but in the meantime some tape will do. The card that was sent with it is just as nice… 
birdprint from Oelwein


Niet veel later, tijdens Meet the Blogger, werd mijn kaartje uit de tombola gevist en won ik een "hot-and-cool ventilator" van het merk Dyson (die van die stofzuigers). Een hartstikke mooi apparaat, thank you mr Dyson! Bij het naderen van de winter kan ik mooi mijn atelierschuurtje er mee verwarmen. Daar stond tot nu toe alleen zo'n elektrisch verwarminkje, dat alleen m'n voeten verwarmde en waarbij mijn vingers min of meer altijd aan het toetsenbord vastvroren...bij wijze van spreken dan. Soms zat ik zelfs met van die vingerloze handschoenen aan te werken...those days are gone now! In de zomer kan-ie me mooi voorzien van een koele bries, ook niet slecht.
Het mooie was dat in dezelfde tombola ook Christine van House of C zo'n apparaat won! Zij opperde om maar meteen door te gaan voor de Staatsloterij.... Maar ik ben blij met m'n winst, don't push your luck, ik zit er warmpjes bij.....! Mazzel, hè? 

Not much later, during Meet the Blogger, my card was chosen from a tombola and I won a "hot-and-cool ventilator" from Dyson (the brand of the vacuumcleaners). A very nice machine, thank you mr Dyson! It comes in handy now fall & winter is upon us, I can heat my studio-shed. I used to have only a small radiator, which wasn’t enough by far, my fingers sometimes froze to my computer…so to speak, those days are gone now. In summer it can cool me down a bit. The funny thing was that Christine (from House of C) also won the same ventilator. She suggested that I would go for the State Lottery now…but I’m happy as it is, don’t push your luck, I’m all warm now! Lucky me, huh?

2 opmerkingen:

  1. Lekker van genieten! (ps ik won ook zo'n mooie print bij House of C...in 't echt nog mooier dan op 't scherm :) Wat een geluksvogels zijn we toch he. xx

    BeantwoordenVerwijderen