29 januari 2014

Sneak preview...

Het boek (hier en hier) gaat morgen naar de drukker, 't is uit handen....pff spannend!! Nu een heel klein voorproefje...over iets meer dan een maand kunnen we het in handen hebben! De eerste workshops ter promotie staan gepland, over andere acties moet ik eens gaan nadenken....

The book (here and here)is going to the printer tomorrow, so exciting!! A little sneak preview here, in just over a month we can hold in our hands! The first workshops are already planned, I have to think about some more promo-activities now...

14 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er mooi en veelbelovend uit! En leuk dat ook de huismagneten erin staan, waar ik nog steeds zo blij mee ben :). Ik kijk uit naar jouw boek hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er veelbelovend uit! Spannend!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ziet er prachtig uit Arda! Ik ben erg benieuwd... Spannend :-)
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat spannend! Het ziet er veelbelovend uit. Ik ben niet zo'n held met de naaimachine, maar dit boek moet gewoon in mijn boekenkast staan. Misschien toch maar eens op naailes?

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er veelbelovend uit, ik word wel nieuwsgierig naar het eindresultaat hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heerlijk kleurrijk uit!! Spannende tijden voor je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het aftellen is begonnen, en deze sneakpeak smaakt naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat ziet dat er tof uit! En wat zal je trots zijn.
    Fijne dag,
    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er al heel erg leuk uit! Volgens mij wordt het echt een boek met leuke en ook weer goed te maken projecten. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, daar mag je zeker trots op zijn! Ziet er veelbelovend uit en misschien dat ik tzt toch ook een exemplaar kan kopen hier in Engeland via Amazon ouzo! Groeten, Trinske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er veelbelovend uit!
    Lekker kleurig ook :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dat ziet er mooi uit zeg! Succes met de promotie! Moet zeker goed komen als ik het zo zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh Leuk leuk leuk leuk!!!
    Dat ziet er prachtig uit!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen