29 september 2014

Eline's diary 2015

Hij ligt hier al een tijdje naast me op m’n bureau: de nieuwe agenda van Eline Pellinkhof voor 2015. Ik kreeg hem van haar via de post (met nog leuke stempels en een mooi blok geprint papier!) opgestuurd als bedankje omdat ik een bijdrage heb gemaakt. Twee stofcollages staan erin, ik schreef er hier al eens eerder over. Maar eigenlijk wil ik Eline heel erg bedanken dat ik een plaatsje in haar mooie agenda mocht vullen, ik ben er trots op! Dank je Eline!The new Eline’s diary 2015 has been lying on my desk for a while. She send it to me as a thank you for my contribution I made: 2 fabric collages. But I feel I should be the one to thank her instead for the space she gave me, thank you Eline! I feel proud to be in your diary.

De agenda ziet er prachtig uit, mooie cover met kijkplaatje, het binnenwerk vol leuke printjes en de dagen van de week met leuke labeltjes vormgegeven. Ook laat ze er plaatjes zien uit haar nieuwste boek: Eline’s poppenhuis (verschijnt in oktober). ’n Superleuk hip poppenhuis vol met zelf te maken meubeltjes en accessoires- helemaal van nu.The diary looks very pretty, with lots of lovely prints and pictures of images of her newest book: Eline’s dollhouse. A book filled with miniature DIY furniture and accessories. Check that out too.


En ik ben weg van het printje op de omslag – past helemaal in de trend van de mini-printjes die ik overal –vooral op papier – zie opduiken. Daar zou ik trouwens best wel  ’n stofje van willen hebben…And I just love the print on the outside, it’s so in line with all the mini-prints I see around lately, I would like them to have in fabric too…

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk Arda! En goed dat er een waarschuwende tekst in de agenda over het freestyle naaien staat, want het is inderdaad een verslavende bezigheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat jouw werk te bewonderen is in de agenda van Eline. Ik snap wel dat Eline je uitgekozen heeft wat Wauw Arda wat maak jij ontzettend leuke naaiwerkjes! Je zou er spontaan verliefd op worden.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen