29 maart 2014

Party pictures


Een week geleden alweer vierde ik mijn verjaardag met het huis vol mensen. We maakten dit keer geen ‘normale’ foto’s, maar ik huurde een polaroid-camera! Echt leuk zo’n instant- ouderwets maar in een nieuw jasje - foto-apparaat, waar eerst zo’n wit fotootje uit komt schuiven die langzaam verkleurd naar het beeld. ‘t Liefst had ik een heuse ‘photobooth’ neergezet, zo’n hokje waar je inkruipt en waar dan zo’n strip met fotootjes uitkomt. De ruimte in huis (en in m’n budget) liet dat niet toe, maar dit was een fantastisch alternatief. Uit zwart karton sneed ik wat brilletjes en plakte die op satéstokjes. Iedereen moedigt elkaar aan en je krijgt de leukste foto’s! Sommige gingen met de gasten mee naar huis en de anderen hingen we met wat tape op de deur en keken er nog een week tegenaan. Nu net heb ik ze in een fotoboekje geschoven, mooie herinnering aan een mooie avond! 

 Already a week ago I celebrated my birthday with my house filled with people. No traditional pictures from my party this time, I rented a Polaroid camera! So funny, this oldtime favorite in a new version, where a white picture pops out which slowly comes alive. I had thought of a real ‘photobooth’ at first, but had not enough room in my house (and budget..). This was a great alternative! I cut some funny shaped glasses from black cardboard and glued them to stick. Everybody encouraged one another and you get real fun pictures. We gave the pictures to our guests to take home and also taped them to a door to look at for a week. Just now I put them in a little album as a great memory of a great evening!
I decorated the little album with one of the houses from my book!

 Ik had trouwens dubbel reden om te feesten! Diezelfde dag hoorde ik van de uitgever dat mijn boekje ‘Leuks met lapjes’ al in twee weken tijd door de eerste druk heen was. Ongelooflijk! Mede dankzij al jullie enthousiaste reacties! De tweede druk wordt half april verwacht: GEWELDIG!!

I had double reason to celebrate by the way! On the same day I had some great news from my publisher of ‘Leuks met lapjes’ that the first print was sold out – in almost two weeks time! Unbelievable! Thanks to all the fantastic and enthusiastic reaction from your part. The second print is expected in April: FANTASTIC!! 

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee voor een feestje zo'n polaroid-camera (een photoboot zou inderdaad helemaal super zijn maar ik snap het, je moet keuzes maken!)
    Volgens mij heb ik je via andere kanalen al gefeliciteerd maar doe het voor alle zekerheid nog een keer: Van harte gefeliciteerd met je jubileum!!
    En top dat het boek nu al uitverkocht is, je zult wel super trots zijn :-)))
    Fijne zondag, geniet van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd (dubbel)! Wat een leuke foto's en wat een leuk nieuws over je boek... SUPER!
    Alvast een fijne week!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit! En wat een goed nieuws over je boek, gaaf hoor :-)
    Fijn weekend, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen